Korzystanie z paczkomatów InPost jest szybkie, wygodne i intuicyjne. Nic więc dziwnego, że popularność tych automatów stale rośnie. Paczkomaty są zlokalizowane w bliskim sąsiedztwie naszych domów i otwarte przez całą dobę, więc Polacy chętnie korzystają z nich, aby nadawać i odbierać paczki w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. Teraz zakres usług oferowanych przez InPost uległ poszerzeniu. Przesyłkę będzie można wysłać już nie tylko do innego miejsca w kraju, lecz także za granicę. Bardzo atrakcyjnie przedstawiają się ceny nowej opcji przesyłek międzynarodowych, które są naprawdę konkurencyjne.

InPost oferuje nową usługę przesyłek międzynarodowych

13 listopada Rafał Brzoska — założyciel i prezes InPostu — poinformował na swoim profilu na portalu X o nowej usłudze, którą uruchomiła firma. Chodzi o przesyłki międzynarodowe. Od teraz będzie można wysyłać je pomiędzy ośmioma krajami: Polską, Hiszpanią, Portugalią, Francją, Belgią, Holandią, Luksemburgiem i Włochami.

Zobacz także:

Dziś mam urodziny, a najlepszy prezent, jaki mogę sobie wymarzyć, to ogłoszenie o uruchomieniu międzynarodowych przesyłek w InPost! Wiem, że czekaliście na tę usługę od lat - i w końcu nadszedł ten moment! Teraz nadanie paczki międzynarodowej jest tak samo łatwe jak nadanie paczki krajowej. 13 milionów naszych użytkowników aplikacji może teraz wysyłać paczki pomiędzy 8 krajami naszej sieci: Polska, Hiszpania, Portugalia, Francja, Belgia, Holandia, Luksemburg oraz Włochy! - poinformował we wpisie na portalu X Rafał Brzoska - prezes firmy InPost.

Od teraz można zatem zarówno wysłać paczkę za granicę, jak i otrzymać ją zza granicy. Nadanie takiej przesyłki działa tak samo, jak w przypadku tych krajowych. W tym celu należy zalogować się do aplikacji, wybrać kraj docelowy i rozmiar przesyłki, a potem wpisać dane odbiorcy oraz nadawcy. Nowa usługa firmy InPost to ukłon nie tylko w stronę klientów indywidualnych, lecz także przedsiębiorców, którzy dzięki tej nowości będą mogli pozwolić sobie na zwiększenie liczby swoich odbiorców.

Chcemy wspierać rodzimych przedsiębiorców w ich rozwoju na rynkach zagranicznych, dlatego uruchamiamy usługę dostaw międzynarodowych, która daje im dostęp do europejskich rynków z setkami milionów potencjalnych klientów. W dalszej perspektywie planujemy rozszerzenie tej usługi o Wielką Brytanię - wyjaśnia Rafał Brzoska - prezes firmy InPost - cytowany przez portal rp.pl.

To przełomowe rozwiązanie dla naszych klientów – zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Na rynku nie ma wygodniejszej i tańszej usługi cross network do tak szerokiej sieci. Nasza usługa logistyki międzynarodowej to także idealne rozwiązanie dla firm, które szukają szybkiej, efektywnej i atrakcyjnej cenowo logistyki dla swoich europejskich klientów - napisał Rafał Brzoska - prezes firmy InPost - na portalu X.

Konkurencyjne ceny nowej usługi firmy Inpost

We wpisie na portalu X Rafał Brzoska — prezes InPostu — podzielił się również informacją o cenach nowej usługi przesyłek międzynarodowych. Okazuje się, że są one bardzo atrakcyjne w porównaniu z tymi oferowanymi przez inne firmy kurierskie. Jak prezentują się ceny? W przypadku wysyłki na przykład do Francji, Holandii i Hiszpanii będzie to:

  • 28,99 złotych dla gabarytu A (maksymalne wymiary 8 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg);
  • 49,99 złotych dla gabarytu B (maksymalne wymiary 19 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg);
  • 54,99 złotych dla gabarytu C (maksymalne wymiary 41 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg).

Dla porównania w przypadku firmy DPD cena wysłania przesyłki o gabarycie A do Francji lub Hiszpanii wynosi 99 złotych. Natomiast jeśli chodzi o wysyłkę paczki o gabarycie B lub C do Hiszpanii, będzie to już kwota 119 złotych. Za wysłanie przesyłki przez firmę DHL zapłacimy za to na przykład 163 złote, jeśli byłaby to paczka o gabarycie C wysyłana do Francji lub Hiszpanii. Jak widać, ceny nowej usługi firmy Inpost są bardzo konkurencyjne. Prezes firmy nie ukrywa, że uruchomienie przesyłek międzynarodowych to duża szansa na rozwój.

Dostawy międzynarodowe to ogromne przedsięwzięcie, do którego przygotowywaliśmy się już od dłuższego czasu. Europejski sektor e-commerce ma ogromny potencjał wzrostu, zwłaszcza w zakresie dostaw międzynarodowych, więc popyt na tego typu rozwiązania będzie rósł - mówi Rafał Brzoska - prezes firmy InPost - cytowany przez portal rp.pl.