Niemiecka sieć handlowa od wielu lat cieszy się ogromną popularnością wśród klientów w wielu krajach europejskich. Konsumentów przyciągają przede wszystkim wysoka jakość produktów i wyjątkowo korzystne ceny. Teraz sieciówka zaskakuje po raz kolejny. Tym razem firma ruszyła z otwarciem swojego pierwszego outletu. Nowy format spotkał się dużym zainteresowaniem klientów. Zniżki na produkty sięgają nawet 70%, a tłumy ustawiają się w kilkugodzinnych kolejkach od wczesnych godzin porannych. Gdzie znajduje się dyskont i jakie produkty są w nim dostępne?
Lidl rusza z otwarciem pierwszego outletu
Na otwarcie swojego pierwszego outletu przedstawiciele niemieckiej marki Lidl wybrali czeską stolicę, Pragę. Sklep powstał na powierzchni 1700 mkw., a w ofercie zaproponowano między innymi produkty z kategorii niespożywczych, między innymi odzież, narzędzia, artykuły gospodarstwa domowego, tekstylia czy różnego rodzaju narzędzia.
Zobacz także:
Pierwszy punkt Lidla w Štěrboholy już otwarty! Możesz wybierać spośród setek przecenionych towarów, od przyborów kuchennych i urządzeń, przez produkty Parkside, po odzież, akcesoria i wiele więcej - informuje Lidl w swoich mediach społecznościowych.
Rabaty na dostępny w outlecie asortyment okazały się niezwykle korzystne, ponieważ wahają się od około 40 do nawet 70%., stąd sklep spotkał się z ogromnym zainteresowaniem konsumentów. Oprócz kategorii niespożywczych, klienci robiący zakupy w dyskoncie Lidla mają dostęp do udogodnienia w postaci bogatej strefy gastronomicznej, gdzie mogą odetchnąć po zakupach lub spotkać się z przyjaciółmi.
Co więcej, oferta w nowych outletach Lidla zachęca klientów bogatym i nierzadko niepowtarzalnym w standardowych supermarketach asortymentem. Dyskont jest otwarty dla zainteresowanych każdego dnia od 9 do 20, a oferta sklepu jest zmieniana każdego tygodnia.
Nowy outlet Lidla. Tłumy klientów czatują od rana
Nowy format sklepu niemieckiej sieci Lidl zrobił furorę wśród klientów już od pierwszych dni swojej działalności. Praski outlet przyciągnął tłumy zainteresowanych, a według czeskich mediów konsumenci ustawiali się przed dyskontem w gigantycznych kolejkach już od wczesnego ranka. Z informacji wynika, że niektórzy czekali nawet po kilka godzin, zanim udało im się dostać do środka.
Na levné zboží Lidl Outletu lidé stojí dlouhé fronty. Neodradil je ani sníh
— novinkycz (@novinkycz) January 5, 2025
➡️ https://t.co/8oxXIRoscV pic.twitter.com/rj8amOolbK
Pracownicy czeskiego outletu Lidla w Pradze podkreślają, że największym zainteresowaniem wśród asortymentu sklepu cieszą się sprzęty elektroniczne oraz różnego rodzaju narzędzia. Rzeczniczka sieci, Eliška Froschová Stehlíková, przyznaje, że reakcja klientów na nowy format sieciówki przerosła wszelkie oczekiwania, co oznacza, że być może już niedługo Lidl zdecyduje się na otwarcie kolejnych oddziałów w innych miejscowościach. Dla przedstawicieli sklepu jest to doskonała okazja na wyprzedaż produktów, których nie udało się sprzedać w regularnej ofercie standardowych supermarketów i jednocześnie zminimalizowanie związanych z tym strat.
Czy outlet Lidla otworzy się w Polsce?
Sieć supermarketów Lidl jest od lat jednym z ulubionych wyborów zakupowych Polaków. Pierwszy sklep w Polsce pojawił się w 2002 roku, a obecnie w kraju funkcjonuje ich już ponad 800. Klienci cenią sieciówkę głównie ze względu na bogaty asortyment, wysoką jakość produktów oraz konkurencyjne ceny.
Mimo dużego i stale utrzymującego się zainteresowania konsumentów ofertą sklepu, jak dotąd przedstawiciele Lidl Polska nie poinformowali o żadnych planach związanych z otwarciem podobnych placówek na terenie kraju. Nie jest jednak wykluczone, że takie rozwiązania wkrótce będą dostępne również dla polskich klientów, gdyż nowy format spotkał się z ogromnym zainteresowaniem wśród południowych sąsiadów.