Burger Drwala został wprowadzony w Polsce w 2011 roku i od razu stał się hitem sprzedażowym. Oferowana sezonowo kanapka zyskała ogromną liczbę zwolenników. Niestety, to co dobre szybko się kończy i sieć fast-foodów postanowiła wycofać Drwala z oferty, zastępując go zupełnie nowym burgerem. Czy ten wpisze się w gusta smakowe klientów?

Nowość w McDonald’s. Ten burger podbije serca Polaków?

22 stycznia 2025 roku McDonald’s postanowił wycofać z oferty sezonowego burgera Drwala. Zastąpi go w menu pewna nowość w McDonald’s. Maestro Grilled Mushrooms to nowy burger oferowany od 29 stycznia 2025 roku. W jego skład wchodzą:

Zobacz także:

  • kotlet z wołowiny,
  • bułka brioche z posypką z czarnego i białego sezamu,
  • grillowane pieczarki,
  • sos o smaku Maple Bacon
  • dodatki w postaci plastra topionego sera cheddar, pomidora oraz roszponki.

Nowy burger w McDonald’s ma być dostępny do 4 marca. Czy do tego czasu zdoła podbić kubki smakowe klientów?

Nadchodzi nowy Maestro

RadioZet podaje, że pierwszy Burger Maestro pojawił się w menu McDonald’s już 2017 roku i niemalże od razu stał się hitem sprzedażowym. Sieć fast-foodów szybko dodała do oferty restauracji kolejne warianty Burgera Maestro takie jak: nowość Maestro Grilled Mushrooms, Maestro Grand Classic i Maestro Bacon&Cheddar. Marketingowcy McDonald's są przekonani, że nowa kanapka w fast-foodzie wpisze się w gusta smakowe klientów. Zaznaczają, że zarówno burgery Maestro jak i burger Drwala mają swoje grono odbiorców, które stale się powiększa.

Maestro i Burger Drwala to dwa różne burgery, które wyróżniają się przede wszystkim doborem składników. Każdy z nich ma swoje grono fanów, a wybór zależy od indywidualnych preferencji. Burgery Maestro zostały stworzone z myślą o osobach poszukujących wysokiej jakości burgerów przypominających te z burgerowni. Klasyczne warianty, zwłaszcza Maestro Bacon & Cheddar, cieszą się ogromną popularnością wśród naszych gości – mówi Maciej Kuś, Marketing Manager McDonald’s, w rozmowie z horecatrends.pl.

Ile kosztuje Maestro Grilled Mushrooms?

Ceny burgerów Maestro są uzależnione od wariantów, w jakich je kupujemy. Kanapki Maestro Grilled Mushrooms, Maestro Grand Classic i Maestro Bacon&Cheddar kosztują 28,90 zł, a w zestawie zapłacimy za nie 36,90 zł. Z kolei, jeśli chcielibyśmy zamówić podstawową wersję Burgera Maestro, musimy liczyć się z wydatkiem 20,20 zł. Gości restauracji McDonald’s na pewno ucieszy fakt, że nowa kanapka oferowana od 29 stycznia będzie dostępna w przystępnych cenach podobnie jak inne kanapki z serii Maestro.

To duże zaskoczenie, biorąc pod uwagę, że McDonald’s reklamuje nowego burgera gwiazdorskim duetem. W spocie reklamowym widzimy Michała Żebrowskiego oraz Borys Szyca, którzy reklamowali już fast-food w 2021 roku. Tym razem spot utrzymany jest w stylistyce nostalgii, podczas której panowie wspominają smak burgera z 2025 roku – wspomnianego Maestro Grilled Mushrooms.