Użytkownicy aplikacji Lidl mogą liczyć na specjalne promocje i rabaty. Tym razem klienci mogli się zdziwić, ponieważ sieć zaoferowała im zniżki na paliwo i bilety do kina. Jak skorzystać z promocji?

Tańsze tankowanie dzięki aplikacji Lidl Plus

Tym razem sieć chwali się, że dzięki najnowszej promocji klienci będą mogli m.in. zatankować taniej na stacjach Shell. Zaoszczędzą 40 groszy na litrze, wybierając paliwo premium Shell V-Power 95 oraz Shell V-Power Diesel, lub 20 groszy na litrze przy zatankowaniu paliwa Shell FuelSave 95 i Shell FuelSave Diesel.  Aby skorzystać z promocji należy aktywować kupon i okazać go przy płatności na stacji. Kupon obejmuje tankowanie od 20 do 100 litrów danego paliwa. Z tej promocji można skorzystać maksymalnie cztery razy. Nie obejmuje ona gazu ani 100-okanowego paliwa Shell V-Racing. Nie można też przyjechać autem cięższym niż 3,5 tony (np. ciężarówka). Można za to wlać benzynę lub olej do atestowanego kanistra. 

Zobacz także:

Aktualne dane serwisu cena-paliw.pl (dane na 10. października 2024) wskazują, że na stacjach Shell ceny paliw kształtują się następująco:

•    benzyna Pb95 - 5,83 zł
•    benzyna Pb98 - 6,22 zł 
•    ON - 5,96 zł
•    LPG - 2,84 zł

Oznacza to, że osoba, która zatankuje raz 100 litrów benzyny zaoszczędzi ok. 230 zł. 

Dodatkowy internet z Plusa i tańsze bilety do kina

Lidl nawiązał współpracę również z siecią Plus. Z tej okazji proponuje klientom 100 tysięcy GB i nielimitowane połączenia na 36 miesięcy. Z oferty mogą skorzystać użytkownicy Plusa. Pozostali mogą nimi zostać, kupując nowy starter i pobierając kod z aplikacji Lidl Plus. Kolejnym krokiem jest doładowanie za 35 zł. Lidl oferuje także zniżki na zakup biletów do sieci kin Cinema City oraz rabaty na bilety do największego zadaszonego parku wodnego w Europie – Suntago (do 40 proc.).

Jak skorzystać z oferty? Wystarczy pobrać aplikację Lidl Plus. Pakiet benefitów jest dostępny w sekcji Benefit Plus. Tam też znajdują się szczegółowe instrukcje i warunki użycia konkretnych zniżek. 
Oferta obowiązuje do 30 listopada lub do wyczerpania puli kodów rabatowych

Co daje aplikacja Lidl Plus?

Aplikacja Lidla to wirtualna karta klienta. Umożliwia ona korzystanie z rabatów i promocji w sklepie. Cześć z nich jest dostępna dla wszystkich, a z innych mogą skorzystać tylko użytkownicy aplikacji Lidl Plus. W aplikacji można też sprawdzić historię transakcji oraz aktualne gazetki. Aby skorzystać z aplikacji, trzeba ją zainstalować na swoim telefonie. Można ją pobrać przez Google Play, App Story lub App Galery. Rejestracja jest szybka i darmowa, a sam proces bardzo intuicyjny. Aktywacja dostępnych kuponów odbywa się za pomocą kliknięcia. Można też w niej tworzyć spersonalizowane listy zakupów. To jedna z bardziej zaawansowanych aplikacji dyskontów w Polsce. Lidl zamierza też poszerzać swoją ofertę benefitów.

Swoje aplikacje ma wiele innych sklepów handlowych, m.in. Biedronka, Kaufland czy Netto. Najpopularniejszą z nich jest aplikacja Moja Biedronka. Z badania ARC Rynek wynika, że korzysta z niej 46 proc. Polaków. Aplikację Lidla ma natomiast 24 proc. obywateli naszego kraju. Biedronka jeszcze nie odpowiedziała na ruch konkurenta.